Wednesday, July 31, 2013

Budi Bahasa Budaya kita

Walau apa pun bangsa kita, agama kita, warna kulit kita, budi bahasa amat perlu...rentetan kisah sebelum ini yang terjadi pada i di Mcd Plaza Merdeka. Suhana call dari Mcd Plaza merdeka tanya apa yang berlaku semalam. I pun ceritalah apa yang jadi semalam.

I question dia apa sebenarnya yang staff you nak tunjuk pada customer? I tanya lagi apa pangkat yang pakai baju hitam or kelabu? Dia jawab manager... So i jawab kalau dah manager pun macam tu what do you expect. I cakap kat dia i really upset semalam dgn layanan yang diorang berikan. I bagitau i tak kisah tunggu lama kalau staff dia bagitau sorry kak tunggu kejap ke.. Ni dia buat macam i ni invisible pulak...

So suhana ni mintak maaf la bg pihak mcd plaza merdeka. Harap i datang lagi ke situ... I cakap i dah tawar hati.. Lagipun adavkawan i bagitau dia pun terkena disitu.. I bgtau suzana kes kawan i tu... Nasib i tak bgtau last week masa nak oder yati have to wait for the crew semata2 crew tu nak bancuh air kopi untuk dia minum. Sedangkan customer tercongok kat depan kaunter nak oder.

I sangat puas hati... Memang bolah maafkan diorang... Tapi u yang menyediakan servis utk customer, perlulah utamakan customer.. I tak kisah kalau dia kata sekejap kak... Ni bila dia ignore macam i takde it shows me something not right there


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment